Compliment of klacht

U kunt uw klacht bespreken met stichting klachtenregeling. Of advies vragen als u ontevreden bent.
stichting klachtenregeling kan u helpen de juiste weg te vinden om uw klacht op te lossen. Of bemiddelen, door bijvoorbeeld een gesprek te regelen. stichting klachtenregeling is onpartijdig, doet dus nooit een uitspraak over uw klacht en geeft geen mening. De hulp van een klachtenfunctionaris is gratis en wordt altijd geboden door een onafhankelijk persoon. Dit betekent dat deze niet in dienst is van Titheuf

Wilt u een compliment of klacht doorgeven?

Titheuf werkt hard om goede zorg te bieden. Titheuf vind het fijn om uw ervaring te horen. Zo weet Titheuf dat zijn werk gewaardeerd wordt. Of niet maar ook dat hoort Titheuf graag. Zodat er iets aan gedaan kan worden en er van de situatie geleerd kan worden.

Gesprek met Titheuf
De snelste manier om uw ontevredenheid te bespreken, is door een open gesprek met de Titheuf te voeren. U kijkt dan samen of er een oplossing gevonden kan worden.

klachtenregeling

Contact stichting klachtenregeling?
E-mail: info@stichtingklachtenregeling.nl
Tel: 0854858560


Wat te doen bij een klacht?
Klik hier onder!
Stroomschema klachtenregeling Wkkgz.pdf (297.59KB)
Wat te doen bij een klacht?
Klik hier onder!
Stroomschema klachtenregeling Wkkgz.pdf (297.59KB)


 
 
 
 
E-mailen
Bellen
LinkedIn